Εργασιακές Σχέσεις
Καλώς ήρθατε στη συζήτησή μας!
Εργασιακές Σχέσεις
Καλώς ήρθατε στη συζήτησή μας!
Εργασιακές Σχέσεις
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Συζήτηση για εργασιακά θέματα
 
ΦόρουμΦόρουμ  Latest imagesLatest images  ΑναζήτησηΑναζήτηση  ΕγγραφήΕγγραφή  Σύνδεση  

 

 Συλλογική Σύμβαση Εργασίας

Πήγαινε κάτω 
2 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
nikvals
New member
New member



Αριθμός μηνυμάτων : 3
Ημερομηνία εγγραφής : 10/09/2010

Συλλογική Σύμβαση Εργασίας Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Συλλογική Σύμβαση Εργασίας   Συλλογική Σύμβαση Εργασίας EmptyΣαβ Σεπ 11, 2010 6:32 pm

Θα ήθελα να ρωτήσω για ένα ζήτημα το οποίο αφορά την εργασία μου.
Εργάζομαι σε βιομηχανία - εταιρία εκτύπωσης .Είμαι Διπλωματούχος Μηχανικός
Ηλεκτρολόγος.Η Πρόσληψη μου έγινε ως ηλεκτρολόγος. Η εταιρία μου πληρώνει
κανονικά το ΤΣΜΕΔΕ.
Το ερώτημα μου είναι το εξής:.
Με ποια συλλογική σύμβαση εργασίας πρέπει να αμείβομαι.;
Ευχαριστώ για την εξυπηρέτηση
Με χαιρετισμούς
Νικόλαος Βαλσάμης
e-mail: nikvals@in.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
EryG
Admin
Admin
EryG


Αριθμός μηνυμάτων : 162
Ημερομηνία εγγραφής : 30/08/2010
Ηλικία : 48
Τόπος : Αθήνα

Συλλογική Σύμβαση Εργασίας Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Συλλογική Σύμβαση Εργασίας   Συλλογική Σύμβαση Εργασίας EmptyΣαβ Σεπ 11, 2010 7:40 pm

Καλημέρα σας,
εφόσον απασχολείστε με την ιδιότητά σας ως Μηχανικός Ηλεκτρολόγος τότε η Συλλογική Σϋμβαση (Διαιτητική Απόφαση για να είμαι ακριβής) που εφαρμόζεται στην περίπτωσή σας είναι αυτή http://www.omed.gr/el/index.php?module=mysse&action=data&myid=96, η οποία μάλιστα έχει κηρυχθεί γενικώς υποχρεωτική, αφορά δηλαδή όλους τους εργαζομένους του κλάδου (ανεξάρτητα από τον αν είναι μέλη του συμβαλλόμενου σωματείου).